Oferta najmu pomieszczeń biurowych w kameralnym, nowoczesnym budynku biurowym znajdującym się w centrum miasta. Posiada 5 kondygnacji naziemnych, powierzchnia typowego piętra wynosi ok. 200 m2. Ciekawa architektura sprawia, że obiekt jest rozpoznawalny i znakomicie wyeksponowany. W ofercie atrakcyjne powierzchnie biurowe, wysoki standard wykończenia i optymalne doświetlenie wnętrz zapewniają komfortowe warunki pracy. Pomieszczenia biurowe : nr 1 usytuowany na II piętrze biurowca o pow., 19,5m2 nr 2 usytuowany na III piętrze o pow., 33m2 nr 3 usytuowany na III piętrze o pow., 60m2. Do dyspozycji najemców parking naziemny wzdłuż ulicy, ogólnodostępny. Położenie w ścisłym centrum pozwala na pełne korzystanie ze szczecińskiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Dostępne powierzchnie biurowe idealnie sprawdzą się pod : Biura Rachunkowe, Kancelarie Notarialne, Biuro Transportowe, Biuro Windykacyjne jak i wiele innych o podobnej tematyce. Czynsz najmu to 60zł netto za m2 ( w kwocie najmu mieści się czynsz podstawowy ok. 38 zł/m2 oraz koszty operacyjne dot. całego budynku 22 zł/m2) dodatkowo płatny prąd według zużycia, interenet we własnym zakresie. Wymagana kaucja. Zapraszam do kontaktu po więcej informacji i na prezentację.
Administratorem danych osobowych jest Grand House z siedzibą przy Jerzego Janosika 17, 71-424 Szczecin (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres marlena.pietrusewicz@icloud.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest Grand House z siedzibą przy Jerzego Janosika 17, 71-424 Szczecin (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres marlena.pietrusewicz@icloud.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.